Aktualności

Zmiana zasad obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce przypomina o obowiązującej organizacji obsługi Klienta w związku z coraz większą liczbą zakażeń COVID-19 Ogranicz kontakt bezpośredni z urzędem – skontaktuj się z nami telefonicznie, pocztą tradycyjną lub elektronicznie
 
  1. Punkt obsługi klienta znajduje się na parterze, przy wejściu do budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Wieliczce przy ulicy Sienkiewicza 13a.
  2. Klient zostanie  obsłużony przez merytorycznego pracownika.
  3. Rejestracja elektroniczna osób posiadających podpis elektroniczny lub profil zaufany pozostaje bez zmian poprzez stronę: www.praca.gov.pl
  4. Osoby, które nie dysponują profilem zaufanym a posiadają dostęp do konta elektronicznego w banku, mają możliwość potwierdzenia swojej tożsamości i założenia profilu zaufanego bez konieczności wizyty w punkcie potwierdzającym. Szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są  na stronie https://pz.gov.pl
  5. Osoby które muszą skontaktować się z komórkami Urzędu powinny kontaktować się z urzędem telefonicznie, za pomocą poczty elektronicznej lub za pomocą skrzynki E-PUAP.
 
Sekretariat :    12/278-39-98    e-mail: sekretariat@pupwieliczka.pl
 
Dział Ewidencji i Świadczeń:  12/289-70-38
Dział Indywidualnej Obsługi Klienta: 12/289-70-42, 12/289-70-22, 12/289-70-23, 12/289-70-15
Dział Programów Rynku Pracy: 12/289-70-13, 12/289-70-34, 12/278-70-11.
 
  1. Każda osoba, która musi skorzystać z bezpośredniej obsługi w siedzibie PUP zobowiązana jest do przestrzegania następujących zasad:
    1. bezpośrednia obsługa klientów prowadzona będzie w godzinach 9.00-14.00.
    2. wizyta w budynku Urzędu będzie możliwa wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z pracownikiem merytorycznym i ustaleniu daty oraz dokładnej godziny wizyty
    3. każdy klient przebywający na terenie Urzędu zobowiązany jest do założenia maseczki zakrywającej usta i nos oraz  zdezynfekowania rąk płynem odkażającym, który jest dostępny po wejściu do Urzędu,
    4. w korytarzu głównym może przebywać maksymalnie dwóch klientów PUP,
    5. osoby, które mają wyznaczony termin stawiennictwa do doradcy klienta w dalszym ciągu nie mają obowiązku  zgłaszania się osobiście - obowiązani są jednak do kontaktu telefonicznego ze swoim doradcą klienta. Oprócz tego pracownicy kontaktują się na bieżąco z osobami bezrobotnymi i poszukującymi pracy celem objęcia wsparciem i poinformowania o aktualnych ofertach pracy - skierowanie do pracy może zostać przesłane elektronicznie lub wydane osobiście (po uzgodnieniu terminu wizyty),
    6. wszelką dokumentację należy składać:
  • elektronicznie za pośrednictwem portalu praca.gov.pl
  • pocztą tradycyjną na adres Urzędu
  • do wrzutki  dostępnej w drzwiach przy wejściu do budynku
  • osobiście po wcześniejszym umówieniu wizyty telefonicznej,
    1. w przypadku konieczności uzupełnienia lub korekty złożonych wniosków pracownicy kontaktują się z wnioskodawcami i w razie konieczności ustalają termin wizyty.