Nabór wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej dla osób bezrobotnych finansowanych w ramach Funduszu Pracy
Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce informuje osoby zarejestrowane w tut. Urzędzie jako osoby bezrobotne o możliwości ubiegania się o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej w ramach Funduszu Pracy.
Mając na względzie zasady wynikające z ustawy o finansach publicznych oraz limit podziału środków na aktywizację osób bezrobotnych w 2025 roku dla PUP Wieliczka, rekomendowana kwota w 2025 roku na dofinansowanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej wynosi do 35.000,00 zł.
Wsparciem mogą zostać objęte osoby, które są zarejestrowane w okresie nie krótszym niż
7 dni przed dniem złożenia wniosku o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej.
WAŻNE: osoby zainteresowane skorzystaniem z jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej powinny mieć ustalone działania w postaci dofinansowania na podjęcie działalności gospodarczej w Indywidualnym Planie Działania u Doradcy klienta jako działanie możliwe do zastosowania przez PUP.
Wnioski należy składać od dnia 10 lutego 2025 r.
Nabór wniosków będzie prowadzony do wyczerpania limitu środków Funduszu Pracy!
Przed złożeniem wniosku prosimy o zapoznanie się z zasadami rozpatrywania i przyznawania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej znajdującymi się w załączeniu.
Kompletnie wypełnione wnioski wraz z załącznikami, należy składać w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Wieliczce ul. Sienkiewicza 13A w godzinach od 7:30-15:30, przesłać pocztą tradycyjną na adres Urzędu (Uwaga! Decyduje data wpływu wniosku do Urzędu) lub przesłać w formie elektronicznej pod warunkiem:
- Bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego za pomocą ważnego certyfikatu
z zachowaniem zasad przewidzianych w przepisach o podpisie elektronicznym, - Podpisu potwierdzonego profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
Wnioski należy wypełniać w sposób czytelny wpisując treść w każde miejsce przeznaczone do uzupełnienia, nie pozostawiając pustych pól. Jeżeli poszczególne rubryki nie znajdują w konkretnym przypadku zastosowania, należy wpisać ,,nie dotyczy”. Wszystkich poprawek należy dokonywać poprzez skreślenia i zaparafowanie.
Dokumenty potwierdzające uprawnienia, kwalifikacje i doświadczenie wnioskodawcy do prowadzenia planowanej działalności gospodarczej powinny być na bieżąco uaktualniane podczas wizyt u Doradców klienta.
Nie wypełnione lub wypełnione połowicznie wnioski urząd zastrzega sobie prawo do pozostawienia wniosku bez rozpatrzenia.
Wnioski złożone przed lub po terminie naboru nie będą rozpatrywane.
Informacja o kolejnym naborze w/w wniosków będzie udostępniona na naszej stronie internetowej (www.wieliczka.praca.gov.pl).
O projekcie w lokalnych mediach: https://www.wieliczkacity.pl/