Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce informuje zainteresowanych pracodawców o możliwości składania wniosków o refundację części kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenie społeczne skierowanych bezrobotnych do 30 roku życia w oparciu o art. 150f oraz 150g Ustawy z 2004 r. (Dz. U. z 2017 poz. 1065 z późn. zm.)
Termin naboru wniosków: od 01.09.2017 r. do 08.09.2017 r.
Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce informuje, iż w ramach naboru, pierwszeństwo w realizacji będą miały wnioski pracodawców, którzy:
1) nie są w trakcie realizacji umowy z Powiatowym Urzędem Pracy w Wieliczce w ramach tej samej formy wsparcia,Jednocześnie, pierwszeństwo do zatrudnienia będą miały osoby bezrobotne, które:
1) nie są spokrewnieni z pracodawcą,
2) nie wykonywały praktycznej nauki zawodu u tego samego pracodawcy.
Całkowicie wykluczeni do objęcia tą formą wsparcia są osoby bezrobotne, które:
1) odbywały przez okres dłuższy niż 1 miesiąc staż, przygotowanie dorosłych, były zatrudnione lub wykonywały inną pracę zarobkową u tego samego Wnioskodawcy w ostatnich 12 miesiącach, poprzedzających dzień wydania skierowania.
2) są współmałżonkiem Wnioskodawcy.
Pracodawca zainteresowany zatrudnieniem w ramach ww. formy, składa w Powiatowym Urzędzie Pracy wniosek wraz z załącznikami:
1) Formularz informacji przedstawionych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.
2) Oświadczenie o otrzymaniu lub nieotrzymaniu pomocy de minimis wraz z załącznikami.
3) Dokument potwierdzający formę prawną działalności.
4) Zaświadczenie o nadaniu REGON, decyzja o nadaniu numeru NIP.
5) Deklarację DRA za ostatni miesiąc.
6) Zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu.
Kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
Rozpatrywane będą tylko kompletnie wypełnione wnioski wraz z załącznikami, które należy składać w siedzibie PUP Wieliczka ul. Sienkiewicza 13 A I p. pok.10, PP Niepołomice ul. Bocheńska 26, PP Gdów ul. Bocheńska 1155, przesłać pocztą tradycyjną na adres Urzędu (Uwaga! Decyduje data wpływu wniosku do Urzędu), lub przesłać w formie elektronicznej pod warunkiem posiadania:
1. bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego za pomocą ważnego certyfikatu z zachowaniem zasad przewidzianych w przepisach o podpisie elektronicznym,
2. podpisu potwierdzonego profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
Wnioski składane poza wyznaczonym terminem nie będą rozpatrywane.