Informujemy, że od 15 lipca 2020r. wznawia działalność Punkt Przyjęć PUP w Niepołomicach.
W trosce o bezpieczeństwo zarówno klientów jak i pracowników nadal zaleca się przede wszystkim załatwianie spraw telefonicznie za pośrednictwem usług elektronicznych, a także korespondencji tradycyjnej.
Każda osoba, która musi skorzystać z bezpośredniej obsługi w naszym punkcie zobowiązana jest do przestrzegania następujących zasad:
1.Bezpośrednia obsługa klientów prowadzona będzie w godzinach 9.00-14.00.
2.Wizyta w punkcie będzie możliwa wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z pracownikiem merytorycznym i ustaleniu daty oraz dokładnej godziny wizyty.
3.Każdy Klient przebywający na terenie Punktu zobowiązany jest do założenia maseczki zakrywającej usta i nos (ze względów bezpieczeństwa warto mieć ze sobą rękawiczki oraz własny długopis) oraz zdezynfekowania rąk płynem odkażającym.
4.Osoby, które mają wyznaczony termin stawiennictwa do doradcy klienta w dalszym ciągu nie mają obowiązku zgłaszania się osobiście - obowiązani są jednak do kontaktu telefonicznego ze swoim doradcą klienta. Oprócz tego pracownicy kontaktują się na bieżąco z osobami bezrobotnymi i poszukującymi pracy celem objęcia wsparciem i poinformowania o aktualnych ofertach pracy - skierowanie do pracy może zostać przesłane elektronicznie lub wydane osobiście (po uzgodnieniu terminu wizyty).
Wykaz telefonów:
Potwierdzanie wizyt i gotowości podjęcia pracy: 12/284-87-41, 12/284-87-42
W sprawach dotyczących tarczy antykryzysowej należy kontaktować się bezpośrednio z Powiatowym Urzędem Pracy w Wieliczce:
Pożyczki – 12/289-70-13, 12/289-70-11
Dofinansowania – 12/289-70-14, 12/289-70-34, 12/289-70-12